FAQ

Hvordan køber jeg ind hos In Vitro?

Vi forhandler primært produkter til laboratorier og andre B2B-kunder, det kræver derfor et CVR-nummer at handle hos os. En stor del af vores kunder har særaftaler med os gennem indkøbsaftaler, som f.eks. SKI. Du er altid velkommen til at bestille per telefon eller mail. Du kan også foretage dine indkøb på in-vitro.dk, hvis du er oprettet og har et login.

Er du allerede oprettet som webkunde hos in-vitro.dk? I så fald kan du logge ind via profil-ikonet på forsiden: Login. Er du ikke er oprettet som webkunde endnu? Det kan du hurtigt blive. Lav en profil her: Opret mig.

Ring eller skriv til vores kundeservice, hvis du ønsker hjælp til at bestille eller har brug for mere information om produkter. Telefon: 48 47 50 70. Ring til os mandag-torsdag: 08.00-16.00 og fredag: 8.00-15.00. Eller send en mail til info@in-vitro.dk.

Kan jeg få rabat?

Hører din virksomhed, afdeling eller organisation under en indkøbsaftale? Ring til os, hvis du er i tvivl eller er interesseret i at høre mere om dine muligheder, som kunde hos In Vitro. Ring til kundeservice på: Telefon: 48 47 50 70. Ring til os mandag-torsdag: 08.00-16.00 og fredag: 8.00-15.00. Eller send en mail til info@in-vitro.dk.

Hvornår kan jeg få leveret mine produkter?

Vi har vores eget lager på Sjælland og kan som regel levere dit indkøb inden for en til to dage. Hvis der er tale om særleverancer, varer der er i restordre m.m., kan der være tale om en længere leveringstid. Det fremgår af produktsiderne på in-vitro.dk, om vi er lagerførende på det enkelte produkt. Kontakt endelig vores kundeservice for information om leveringstider for lige de produkter, du ønsker at indkøbe.

Kan jeg ændre min ordre?

Ja, der kan være mange gode grunde til, at du gerne vil ændre i din ordre og vi tager hånd om det i vores kundeservice. Derfor skal du ringe til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@in-vitro.dk.

Medmindre din ordre er kommet for langt i vores system, vil vi nemt kunne ændre på den. Vær opmærksom på at ændringer til din ordre kan føre til, at leveringen bliver forsinket.

Kan jeg returnere en vare?

Ønsker du at returnere en vare, bedes du ringe eller skrive til kundeservice. Ring til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller send en mail til os på info@in-vitro.dkBemærk: Specielt hjemtagne varer kan ikke returneres.

Hvornår bliver min ordre leveret?

Forventet leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage. Din ordre sendes så vidt muligt altid samlet. Du kan se den forventede leveringstid i ordrebekræftelses-mailen.

Hvor er min ordrebekræftelse?

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du ringe eller skrive til kundeservice, som kan finde din ordre frem og gensende din ordrebekræftelse. Ring til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@in-vitro.dk.

Hvis en bestilt vare ikke er på lager?

Når du handler online på in-vitro.dk modtager du først en bestillingsbekræftelse og herefter en ordrebekræftelse. Såfremt et eller flere produkter ikke er på lager, vil vi fortælle om dette i den medfølgende mail, når vi sender dig din ordrebekræftelse. Her vil det også fremgå, hvornår du kan forvente at modtage de varer, som ikke er i restordre.

Kan jeg tilføje en kommentar til min webordre?

Ja, du kan altid knytte en kommentar til din webordre i bemærkningsfeltet, som du finder lige inden, du godkender købet. Det er også i bemærkningsfeltet, du bedes skrive dit referencenummer.

Kan jeg få en vareprøve?

Ja, hvis det er en vare, vi har på lager, så sender vi gerne prøver ud, så I kan afprøve produktet i jeres arbejdsgang. Ring til kundeservice på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@in-vitro.dk.

Hvad koster levering?

In Vitro tilbyder fri fragt. Der bliver dog pålagt et ekspeditions- og leveringsgebyr på 300 kroner for frost- og kølevarer.

Leverer In Vitro til udlandet?

Ikke som udgangspunkt. Kontakt os, hvis du har brug for en særlevering i udlandet.

Der er noget galt med varerne?

Hvis du modtager en vare, der er gået i stykker, så ring eller skriv med det samme til kundeservice. Hvis du har dit ordrenummer parat, vil det lette ekspeditionen. Tag også gerne et billede som du efterfølgende kan sende til os, så vi kan se, hvad der er galt. Det gør processen nemmere og hurtigere for os alle. Ring til kundeservice på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@in-vitro.dk.

Der mangler varer i forsendelsen?

Hvis du har modtager nogle forkerte varer eller der mangler varer, så ring eller skriv til kundeservice. Tjek gerne først at de manglende varer ikke er i restordre, det vil fremgå af din ordrebekræftelse.


FAQ